2017-12-06

GABONETAKO APAINGARRIAK

Laster gabonak dira iupiiiiii!!!
arbol de navidad decoracion lazo gris bolas ideasHori dela eta apaingarriak jartzen dira etxeetan eta hori da niri gehien gustatzen zaidana.... beno Olentzero etortzea ere asko gustatzen zait.
Estatu Batuetan, etxe osoa argiz betetzen da eta hori super polita da, baina hemen ez . Hemen bakarrik zuhaitza jartzen da eta kitto.
Hemen oso alperrak gara zuhaitza jartzen dugu baina gero kendu...
Estatu Batuetan berriz, jarri eta gabonak bukatzen direnean apaingarri guztiak kenduta daude. Oooooooooohh!!! nik nire etxean pegatinak eta apaingarri asko jartzen ditut baina nire aitak beti esaten dit, jartzea erreza dela [nik jartzen dudalako] baina gero kentzea... [berak eta nire amak apaingarriak kentzen dituztelako]. Nire aitari ez zaio  ezer baina ezer gabonak gustatzen baina niri eta nire amari, gabonak pilo bat gustatzen zaizkigu.ZORIONAK ETA URTE BERRI ON !!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina