2018-06-03

ASTEBURUA

Larunbat goizean etxean gelditu nintzen mugikorrean jolasten.
Goizerdian jan nuen eta gero lehia bat jolastera joan nintzen. Lehenengo partidua Arratiaren aurka jolastu genuen eta 3-1 geratu ginen. Gero Gazteluetaren aurka jolastu genuen eta 2-2 gelditu ginen, hurrengo partidua Retuertoren aurka jolastu genuen eta 2-2 gelditu ginen.
Gauean Urretara jatera joan ginen eta gero patiora joan ginen jolastera.
Igande goizean Athletiken aurka jolastu dugu eta 4-1 gelditu gara,gero  Gazteizko Aurreraren aurka jolastu dugu eta 6-3 irabazi dugu,azken partidua Laredoren aurka jolastu dugu eta 7-1 irabazi dugu.
Gero trofeoak eman behar ziguten eta 5. trofeoa irabazi genuen eta gero jokalari onenari trofeo bat eman diote eta Iradirik irabazi du.
Goizerdian etxean jan dut eta gero nire anaiaren txapelketara joango naiz.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina