2017-10-17

ARTEA ETA ENTRETENIMENDUA FAMILIAN

Izan den ostegunetik igandera arte  lau eguneko zubi bat izan dugu. Eta nik gauza asko egin ditut zubi horretan, eta kontatu nahi dizuet: Joan den ostegunean Bilbora joan ginen nire familia osoa (ama,aita nire ahizpa eta ni), Guggenheim museoa ikustera. Ikusi genuen "Guggenheim Bilbao XX Urteurrena", hau da, projektatu zuten arte mota asko, eta oso polita izan zen.
Larunbatean, Plentziara joan ginen patinak eta guzti eta han zegoen paseotik joan ginen. Gero hortik zegoen gerizpean eseri ginen eta bazkaldu genuen. Arratsaldean, "Golfo Norte"-era joan ginen, han gure amak eta aitak zerbait edan zuten eta nire ahizpak eta nik izozki bat erosi genuen bero asko egiten zuelako.
Azkenik, igandean, eleizara joan ginen misa zegoelako, eta arratsaldean, Galdakaotik Usansolora joan ginen ibiltzen, eta bueltan "Muguru" parkera joan ginen.
Eta hau izan da nik egin dudana zubi honetan. 
Agur eta eskerrik asko irakurtzeagatik.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina