2017-11-10

ASTEBURUA

Resultado de imagen de fotos de gorjussAsteburuan joan nintzen Durangora nire izekoren etxera  lo egitera hiru egun eta nire lehengusinaren urtebetetzea  ospatzera. 
Larunbatean parkera joan nintzen nire anaiarekin ,nire lehengusinarekin eta nire izekorekin.Oso ondo pasatu nuen eta arratsaldean  nire lehengusina etxera joan behar zen aititearekin lo egitera. Nik eta nire anaia izekori lagundu behar genion gozoki dendan.Gero joan nintzen etxera jatera nire anaiarekin eta nire lehengusinarekin.Gaua etorri zen eta kalean jende asko zegoen Durangoko jaiak zirelako.Nik liburu bat irakurtzen negoen eta nire anaia eta nire lehengusina telebista ikusten  zeudenean gure amama afaria zegoen prestatzen.
Igandea etorri zen eta nire lehegusinaren uertebetetzea zen. Hiru urte betetzen zuen eta oso ondo pasatu nuen bere urtebetetzean. Joan aurretik nire izekok oparitu zidan hiru kromo Gorjuss .

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina