2018-09-06

Medina

Ni urtero klaseak amaitu ondoren Burgosen dagoen herri batera joaten naiz. Herri hori Medina deitzen da eta han nire familia osoa dago. Medinan oso ondo pasatzen dut eta ez naiz inoiz aspertzen. Lehenengo esnatzen naiz eta jarraian gosaltzen dut. Gero 12:00-etan gutxigorabera  igerilekura joaten gara. Piszinan ping-pong-ean jolasten dut eta noizbehinka igelan eta futbolinean ere. Ondoren apartamentuan bazkaltzen dugu. Bazkaldu eta gero berriro piszinara joaten naiz. Han goizean egindakoa egiten dut eta batzutan ere uretan sartzen naiz. 20:00-etan apartamentura joaten naiz futboleko arropa ipintzera. Futboleko arropa jarri ondoren futbol zelaira joaten gara. Futbol zelaian 21:30ak arte jolasten egoten gara. Futbolean jolasten amaitzen dugunenan dutxatzera apartamentura joaten gara . Gero txaletean afaltzen dugu eta lo egitera apartamentura joaten gara .

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina