2018-09-05

Portugalen


                                Portugalen

Oporretan joan baino lehen, lagunekin geratzen nintzen. Asteak pasata, abuztuan nire aita, ama eta ahizparekin Portugalera joan nintzen oporretan. Guztira hamaika egun egon ginen baina ez bakarrik Portugaleko leku batean. 

Lehenengo, Portugalera ailegatu baino lehen gau bat Ciudad Rodrigon egin genuen. Ondoren, ya Portugal barruan, bost egun egin genituen Cascaiseko hotel batean. Ciudad Rodrigon ez genuen asko ikusi egun bat bakarrik egon ginelako eta gainera 46 gradu egiten zuelako kalean. Cascaisen gauza eta leku asko ikusi genituen, adibidez: Lisboara joan ginen egun batean, isurdeak lantza batean ikusi genituen...eta abar. Gero, Aveiron bi egun egon ginen eta hor, adibidez, beste motatako gauzak ikusi genituen adibidez: Costa Nova... 
Hor postre tipikoak zeuden, adibidez, ovos moles izeneko postre bat. Ovoak,  kanpotik barkilloa bezalakoak dira eta barrutik krema pastelera bezalakoak. Azkenik, Santiago de Compostelan beste bi egun egon ginen eta hor katedrala, hiria...eta abar ikusi genuen.
                     Nik oso ondo pasatu nuen oporretan 

                   Lisboa                                         Oporto                           Santiago de Compostela
Erlazionatutako irudiaoporto bilaketarekin bat datozen irudiaksantiago de compostela bilaketarekin bat datozen irudiak
     

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina