2018-09-05

Oreinean


Portugalera joan eta gero, nire aita, ama eta ahizparekin Oreinara joan nintzen. Nire osaba, izeko eta bi lehengusuak duela bi urte edo horrela etxe bat erosi zuten, eta udan beraiekin aste bat pasatzen dugu. Nik oso ondo pasatzen dut nire lehengusueki, eta gauza asko egin genuen aste horretan. 

Adibidez, egun batean laberinto batera joan ginen, oso ondo pasatu genuen, baina oso zaila izan zen hortik ateratzea baina azkenean lortu genuen. Beste egun batean hondartzara jon ginen eta gero hondartzaren ondoan dagoen jatetxe batean bazkaldu genuen. Batzuetan gurasoak mendira joaten ziren eta gu etxean geratzen ginen pelikulak ikusten. Gero herrira joaten ginen eta jaten genuen.
Etxea zegoen kumunitatean piszina bat zegoen, beno piszina zirudien gurea beti hutsik zegoelako, beti geuden gu bakarrik.

Oso ondo pasatu nuen, pena bat da hau bukatzea eta berriro eskolara bueltatzea
  

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina