2018-03-19

asteburua

 Nik larunbatean partidua jolastu  nuen eta osoo ndo pasatu nuen irabazi genuelako. Lehenengo zatian 1-0 irabazten hasi ginen,  bigarren zatian 3-2 irabazten ere baina azkenengo zatian beraiek gol bat sartu ziguten  baina azkenengo minutuan gol bat sartu genuen. Golak sartu zuten nire anaiak 2, Yeraiek 1 eta nik beste bat.
Gero Laredora joan nintzen kanpin batera karabanarekin eta Joritzen urtebetetzera ezin nintzen joan  Fabio deitzen den lagun batekin  futbolean jolastu genuelako.
Igandean   etxerako lanak egin nituen eta gero kanpineko lagun batekin nire anaiarekin eta Fabiorekin poliziak eta lapurretan jolasu genuen.   Fabio eta biok nire amaren telefonoa hartu eta furgonetan sartu ginen ezkutaketan eta  "dream leaguee" jolastu genuen.
 Gero berriro etxera etorri nintzen.





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina