2018-03-11

EMAKUMEEN EGUNA

Ostegunean emakumeen eguna izan zen. Nik eskolatik 11:00-etan irten nintzen manifestazioa egiteko. Eskolatik irtetzean, Iturrondo plazara joan nintzen Junerekin eta Uxuerekin. Han pixka bat itxaron genuen manifeztazioa hasteko eta hasi zenean udaletxearen aurrean egon ginen neska batzuk emanaldi bat egin zutelako. Emanaldia bukatu zutenean Junek panderoa jo behar zuen eta Uxue eta ni bere atzetik joan ginen. Azkenik Iturrondo plazara joan ginen berriro bazkaltzera han mahiak eta aulkiak jarri zituztelako. Janaria oso goxoa izan zen;tortila, solomoa, patata frijituak ...  
Bazkaltzen geunden bitartean Irati etorri zen eta gurekin egon zen. Azkenik etxera joan ginen eta batzuk Bilboko manifestaziora joan ziren baina ni ezin nintzen joan. Horregatik oso triste jarri nintzen, baina nire amak esan zidan bai edo bai hurrengo urtean Bilbora joango garela manifestazioa egitera.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina