2018-03-04

ELURRA

Resultado de imagen de galdakao elexalde nevado Asteazkenean elur pila bat egin zuen. nik egin nuen lehenengo  gauza altxatu nintzenean leihotik begiratzea izan zen eta elur asko zegoen. Orduan oso pozik jarri nintzen aspalditik ez duela  elurra egiten modu horretan. Nire amak bat - batean eskola ez zegoela esan zidan eta bera lanera joan behar zen. Ni nire amama eta aititerekin geratu nintzen etxean. Nire ama  joan behar zen autobusez  Bilbora baina esaten zidan autobusak gelditu egin zirela eta nire ama ez zen lanera joan goizean eta etxera bueltatu zen. Arratsaldean berriro lanera joaten saiatu zen baina azkenean ezin zen lanera joan. Ni goizean nire aititerekin kalera irten nintzen  elurretan jolastera eta elur panpin txiki bat egin nuen. Gero nire aititeren autoari zeukan elurra kendu genion baina autoa altua zenez goitik ez nintzen ailegatzen eta orduan nire aititek kendu zuen. Jarraian etxera bueltatu ginen hotzituta  eta amamak janaria egin zigun. Oso goxoa zegoen janaria.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina