2018-05-27

LARUNBATA

Nik larunbatean nire saskibaloiko adiskideekin torneo bat jolastu behar nuen. 7:00etan altxatu behar nintzen torneoa Getxon zelako eta han 8:30etan egon behar ginelako. Hara heldu ginenean berotzen hasi ginen. Entranatzaileek zenbatu gintuzten eta esan ziguten bakarrik hamalau pertsona ginela.

Guk Urreta-Ibaizabal eta Ibaizabal-Urreta taldeetan sakabanatuak gaude baina Urreta-Ibaizabalen bakarrik sei pertsona ziren eta bestean zazpi. Orduan entrenatzaileek esan ziguten zenbakiekin sakabanatuko gintuela eta orduan A eta B taldeetan sakabanatu gintuzten. Nik B taldekoa ninten eta partidu bat jolastu genuen kanpoan baina bat-batean euria hasi zen  eta poli-kiroldegira joan ginen. Talde asko ginen eta han bakarrik hiru kantza zeuden. Partidu bat jolastu eta gero lau ordu egon ginen itxaroten beste partidu bat jokatzeko. Azkenean esan ziguten ez genuela jolastuko eta ordu batetan etxera heldu ginen. Eta opari bat eman ziguten.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina