2018-05-06

NIRE ASTEBURUA

Ostilarean eskola eta gero Ikerneren etxera  joan nintzen baina 5:30ak ziren orduan Marwaren etxera joan nintzen lehenengo. Berak motxila utzi zuen eta Ikerneren etxera joan ginen.Lehenik Ikerneren amak Ikerneren txikitako argazkia erakutsi zigun. Gero XBOXera jolastu genuen SIMS 4era jolastu genuen lehenik pertsonak editatu egin genuen eta oso denbora luze pasatu genuen editatzen. Orduan Ikernek beste jolasa atera nahi zuen baina jolasako CD ez zuen aurkitzen .Ikernek eskatu zion bere amari ahal bagenuen kalera joan eta utzi zigun eta ezkutalekutan jolastu genuen baina ni joan behar nintzen. Orduan agurtu nituen eta beraiek plaza Gorrira joan ziren.

Larunbatean izekoren etxera joan nintzen.Lehenik izekoren etxera joan nintzen nire lehengusina eta lehengusua ikustera  eta jolastu nuen beraiekin eta nire aniarekin. 6:30etan parkera joan ginen eta jolastu genuen 8:00ak arte. Orduan izekoren etxera joan ginen afaltzera. Geroxeago nire lehengusinaren  lagunaren etxera joan ginen eta oso ondo pasatu nuen. 12:00ak ziren eta nire izekoren etxera joan ginen lo egitera.

Igandean etxera itzuli nintzen eta  beranduago jatetxera Ibai etorri zen jatera. Oso ondo pasatu genuen. Nire lehengusinak youtubean "pantera rosa"ikusi zuen nire crhomebookean. Ibai joan behar zen eta agur esan nion eta nire izeko etxera itzuli behar zen. Oso ondo pasatu nuen.

1 iruzkin: