2018-05-27

Nire asteburua

Ostiralean Jagobarena  urtebetetzea izan zen, Usansolon, han pizza jan genuen eta tarta ere bai. Gero frontoira joan ginen triangular bat jolastera. Irabazi egin genuen triangularra.  Eta gero etxera joan nintzen.


Atzo ez nuen izan partidua eta nire lagunekin joan nintzen " Bar Extremeñora". H an arrapaketan jolastu genuen, gero oso goxo zegoen kalamarra jan genuen. Ondoren etxera joan nintzen bazkaltzera kaneloiak, oso goxo zegoen. Arratsaldean urtebetze batera joan nintzen , Daniren urtebetetzea zen. Hanburgesa bat jan nuen. Urtebetetzea 20:30etan bukatzen zen baia ni 19:15etan joan nintzen, Usansolora joan behar nuelako. Usansolon  "Champions" finala ikusi nuen eta Real Madrilek 3-1 irabazi zuen. Gero etxera joan nintzen durum afaltzera.

Gaur 11:00 euskotrenera joan naiz nire lagunekin Txaber , Pagaza eta Gorkisekin joateko San Mamesera. Han museora joan gara. Oso interesgarria zen Atlheticken historioa, gero zelaira irten gara, oso handia zen. Ondoren bankilloetara joan naiz eta argazki asko egin ditugu.









Eta argazki bat egin dut "Pichichi"-rekin, oso ona zen baina 1923 hil zen.











Gero prentsaren aretora joan naiz, oso handia zen eta aulkietan jesertzea utzi  digute.











Gero aldageletara joan gara eta argazki batzuk egin ditugu jokalarien kamisetekin.



Ondore sala "VIP"era joan gara eta gero dendara eta zapatilla bat eskatu dut.










Ondoren Mcdonalsera joan gara jatera. Hanburgersa bat eskatu dut, oso goxoa. Bukatu eta gero "Free Fire"-an jolastu dugu eta 15 kills egin ditut. Gero harrapaketan jolastu dugu. Ondoren etxera joan naiz sarrera hau egitera. Oso asteburu ona izan da. Bihar berriro eskolara joango naiz.






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina