2018-05-14

Nire asteburua

Atzo partidu bat euki nuen Kultural Athletik eskolaren aurka,2-1 galdu genuen, oso onak ziren,
Partidu ondoren nire ekipokoekin joan nintzen jatera.Usansoloko jaiak ziren eta barraketan igo nintzen, 3 aldiz koltzoneta elastikan. Min pixka bat hartu nuen. Gero Pagazaren etxera joan nintzen eta Julenekin joan nintzen ere bai eta partida batzuk jolastu genuen Fortnitean.


Nire lehengusu txikia geratu da lo egiten nire etxean. Mario deitzen da eta 2 urte ditu.Asko hitz egiten du baina ez diot ulertzen. Nire baloiari Po- pon deitzen dio.


Gaur eguraldi txarra egiten du eta etxean geratuko gara pelikula bat ikusten. Atzo , partiduan,
Athleticek 3-1 galdu zuen baina ez zait inporta  jango dudalako super bonitozko kaneloiak,  nire amakoak.











iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina