2018-05-06

NIRE ASTEBURUA

Ni ostiralean eskolatik atera eta "Leroy Merlin"era joan ginen lagun batekin eta bere gurasoekin hesiak erostera kanpinerako. Nire anaiak, lagunak eta nik pilla pillan jolastu genuen denda barruan. Gero parkinera joan ginen bere ama eta nire amarekin eta aitak hesiak hartzera joan ziren. Gero Mcdonldsera joan ginen eta azkenik etxera lo egitera.

Nik larunbatean partidua izan Kukullagaren kontra eta 10-1 galdu genuen. Nik Urkori asistentzia bat egin nion eta berak gola sartu zuen. Partidua eta gero Laredora joan nintzen  guarsoekin  hesiak ipintzera eta  margotzeko zuriz.
Resultado de imagen de juego virus

Igandean nire amak eta aitak eta nire lagunarenak hesiak jarraitu zuten ipintzen eta ni nire lagunekin jolastera joan nintzen. Virusean jolastu genuen. Arrratsaldean etxerako lanak egin nituen eta gero lagunei agurtu eta etxera joan nintzen

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina