2018-06-17

Larunbata


Erlazionatutako irudiaAtzo, larunbatean, goizean nire aita  bere lagunekin joan zen bidaia bat egiteko. Nire ama, nire ahizpa eta ni Bilbora joan ginen jatera. "Asian Chic" jatetxera joan ginen eta oso ondo jan genuen, adibidez: shusi, arroza, fideoak...etab. Jan eta gero nire ahizpak autobusa hartu zuen eta Galdakaora bueltatu zen eta ni eta nire ama BBK aretora joan ginen hor kantagintzakoek abestuko genuelako. Ailegatzerakoan, ensaio bat egin genuen eta gero nire lagunekin joan nintzen eta yogur izozki bat jan genuen eta oso goxo zegoen. Gero abestu genuen, 2 ordu egon ginen hor besteei entzuten. Bukatzerakoan batzuk Bilbon geratu ziren "Gau Zuria" zelako, baina besteak Galdakaora joan ginen.  Plaza gorrian denbora luze egon eta gero etxera joan ginen. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina