2018-06-18

NIRE ASTEBURUA

Ostiral arratsaldean nire izeko etorri zen eta  nire lehengusinarekin jolastu genuen eta oso ondo pasatu genuen. Gauean 10:30etan 53 pertsona etorri zen nire jatetxera jatera. Orduan nire ama eta nire izeko oso lanpetuta zeuden, nik batzuetan lagutzen nien eta besteetan nire lehengusina zaintzen nuen. Gero nire osaba etorri zen nire izeko eta nire lehengusina etxera eramateko eta ni etxera joan nintzen lo egitera.

Larunbat goizean nire aitarekin eta nire nebarekin taberna batera joan nintzen gosaria jatera. Nik patata-tortila eskatu nuen, oso goxo zegoen. Gero jatetxean nire amak esan zidan irakurtzeko eta gero tabletarekin jolasteko eta nik irakurri nuen eta gero jolastu nuen. Oso ondo pasatu nuen.

Igandean etxean gelditu nintzen nire amari apur bat laguntzen eta besteetan jolasten. Etxean nire loge ordenatu nuen eta gero telebista ikusi nuen. Oso ondo pasatu nuen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina