2018-06-10

NIRE ASTEBURUA

Larunbat goizean nire lagun baten torneo bat ikustera joan nintzen Azpeitiara.
Lehenengo sailkatuak  "Lagun Ona"ren aurka jolastu zuen. 6-1 irabazi zuten, gero Real Madrilen aurka jolastu zuten eta 4-0 galdu zuten.
Goizerdian jatera joan ginen jatetxe batera eta gero berriro futbol zelaira bueltatu ginen.
Hurrengo sailkatuak "Hama"ren aurka jolastu zuen eta 4-2 irabazi zuen.  Hurrengo sailkatuak "Deportibo de la Coruña"ren aurka jolastu zuen eta 3-1 galdu zuten.Gero berriro bueltatu ginen eta nire lagun baten etxera joan ginen fornitean jolastera.
Gauean "Ziripot"-era joan nintzen jatera eta gero etxera joan nintzen lo egitera.
Igande goizean "Gure esku dago" ospatu dugu eta katea egin dugu.
Gero plaza batera joan gara eta hockeyan jolastu dugu.
Goizerdian Mugurura jolastera joan gara eta gero etxera joan naiz etxerako lanak egitera.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina