2018-06-10

Nire zapatua

boleibol bilaketarekin bat datozen irudiak                            Nire asteburua

Atzo nire bolei-hondartza azken partidua izan nuen, baina bakarrik tenporada honetakoa. Nire taldea, Uxue, Maialen. L eta hirurok, egon ginen Getxoko hondartzan jolasten eta nire taldeak 3 partidu irabazi zuen eta 1 galdu. Partiduak bukatu eta gero ni eta nire kuadrila txoko batera joan ginen. Hor jolasten egon ginen, adibidez: boleibolean. Gero jan genuen eta Maialen L.-ren aitak prestatu zuen bazkaria. Jan eta gero boleibolean jolastu genuen eta geroago baloi esrian, egiten zuenez bero handia bikinia jarri genuen eta ur gerra egin genuen. Beranduago euria hasi zen eta arropaz aldatu ginen eta Galdakaora bueltatu ginen. Maialen L, Maider, June, Maialen F eta ni, nire auzoko jaietara joan ginen. Azkenean oso oso berandu bueltatu ginen etxera.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina