2018-06-18

NIRE ASTEBURUA


Resultado de imagen de gau zuria bilbao 2018
Resultado de imagen de gau zuria bilbao 2018 pupi
Resultado de imagen de gau zuria bilbao 2018 pupi

Ni ostiralean klasea bukatu eta gero klarinetea jotzen hasi nintzen eta jan ondoren ere berriro klarinetea jo nuen. Arratsaldea heldu zenean saskibaloi entrenamendua izan nuen. Saskibaloi azken entrenamendua zenez merendola bat egin genuen, baina lehenengo pixka bat entrenatu eta eta gero merendola egin genuen. 21 pertsonetik bakarrik 8 perstona joan ginen baina horrela ere oso dibertigarria izan zen dena. Larunbatean Uxuerekin eta Enararekin geratu nintzen eta gau zuria ospatu egin genuen. Estatua bat "El gallo" izenekoa ikusi genuen, Pupi txakurra, Guggeenheim etb. Eta gaua egin zenean Uxueren etxean geratu nintzen. 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina