2018-06-10

OSTIRALA

Imagen relacionada Nik ostiral arratsaldean saskibaloian jolasten egon nintzen. 45 minutu egon nintzen jolasten. Baina normalean ordu bat eta erdi egonten naiz entrenatzen. Saskibaloia eta gero Uxuerekin joan nintzen Leire eta Danielaren urtebetetzera. Urtebetetzean lagun askorekin  topatu ginen. Jolastu eta gero meriendatu egin genuen pizza, olibak , patatak, tortila eta gauza asko egon ziren eta oso goxoak. Hori eta gero ur gerra egingo genuen baina hotza zegoenez eta euria hasiko zenez ez genuen egin. Baina gero nik neukan pilota txiki batekin jolasten hasi ginen eta jolastu eta gero, tarta jarri zuten. Tarta txokolatezkoa, bizkotxoa eta flana zegoen jateko. Eta hori eta gero opariak banatu genituen. Opariak oso politak izan ziren!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina