2018-06-18

Nire asteburua

Ostiralean Usansolora joan nintzen, merendola batera, baina lehenengo Futbol Zelaira joan nintzen
"Meatxetara" Medallak batzuk ematera. Medallak  urrezkoak ziren. Gero Eusko Trenen dagoen taberna batera joan ginen merendola egitera. Han pizza zegoen eta ere bai saltxitxa beroak jan genituen.
Ondoren Unkinara joan ginen jolastera triangular batean. Ni Txaber, Gonza eta Lukenekin nintzen.
Bakarrik jolastu genuen partidu bat, euria hasi zelako baina 2-3 galdu egin genuen. Gero etxera joan nintzen partidu bat ikustera:
España- Portugal partidua, 3-3 gelditu zen, eta gero lo egitera joan nintzen.

Atzo goizeko bederatzietan esnatu nintzen. Gero telebista ikustera joan nintzen. Arratsaldean
Sestaora joan nintzen etxe bat ikustera. Sestaon eskola batera joan nintzen jolastera futbolean eta gero etxe hori joan nintzen ikustera. Ondoren berriro eskolara joan nintzen. 21:30ak ziren eta ni oraindik nengoen eskola barruan  eta eskola itxi zuten. Baina ni korrika joan nintzen mutil batengana  zabaltzeko atea eta zabaldu zidan. Gero Dominos Pizzara joan nintzen pizza jatera baina etxean jan nuen.
Ondoren lo egitera joan nintzen.

Gaur goizeko 9:00etan esnatu naiz, telebista apur bat ikusteko 11:30etan Santa Barbara joan naizelako arropa probatzera Txaberrekin. Gero "Bar extremeñora " joan naiz Txaberrekin. Han
txibiak jan ditugu eta era bai futbolinean jolastu dugu. Oso bero handia egiten zuen. Ondoren etxera joan naiz jatera. Sopa jan dut eta gero nire izekoren etxera joan naiz. Eta azkenik, berriro etxera eta sarrera hau egitera joan naiz


OSO ASTEBURU ONA IZAN DA!!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina