2018-06-10

Nire asteburua

Ostiralean Gorkisen urtebetetzea izan nuen. 7:00 etan zen urtebetetzea.
Pizza jan nuen eta patata asko, gero frontoira joan ginen futbolean eta eskupilotan jolastera .
Oso eguraldi txarra egin zuen Usansolon , ekaitz handi bat egon zen. Ni blai eginda geratu nintzen.
Eta gero etxera joan nintzen afaltzera.

Atzo 9:00etan altxatu nintzen telebista ikustera. Arratsaldean Erlantzekin joan nintzen barraketara, 
kolpe asko euki nuen. Gero etxera joan nintzen partidu bat ikustera, Espainia- Tunez. Espainiak 1-0
irabazi egin zuten eta gero lo egitera joan nintzen.

Gaur Usansolora joan naiz "Usansolo Cup" ikustera. Talde oso onak zeuden ,adibidez: Atlhetic, Real Sociedad. Rayo Vallecano, Racing eta talde asko ere bai. Gero Peñara joan naiz jatera. Oso goxoa zegoen dena. Eta azkenink etxera joan naiz sarrera hau egitera. 

OSO ASTEBURU ONA IZAN DA!!!!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina