2018-06-11

NIRE ASTEBURUA

Ostiralean Daniela eta Leireren urtebetzera joan nintzen,  gauza asko jan genuen. Gero Gandasegira batzuk jolastera joan ginen. Ni Ikerne,Danele eta Luciarekin egon nintzen jolasten. Gero 19:00etan joan ginen mago bat ikustera, Aitor deitzen zen, eta truko asko erakutsi zigun .Geroago opariak eman eta  tarta  jan genuen, oso goxo zegoen tarta.Etxera joan behar ginen  baina euria hasi zen eta Danielaren aita eta ama ni eta Lucia eraman gintuzten etxera. Oso ondo pasatu nuen.

Larunbat goizean nire aitarekin eta nire anaiarekin joan nintzen gosaria jatera. Gero plaza gorrira joan ginen.14:00etan bereziko etxeko jaiara joan nintzen. Egon nintzen nire nebarekin saltatzen eta gero etxera joan nintzen .18:00etan nire lehengusina etorri zen jolastera, egon ginen telebista ikusten eta jolasten eta  egon ginen pelutxeak ezkutatzen. Oso ondo pasatu genuen eta gero joan zen nire osabarekin.


Igande goizean nire amari  lagundu nion. Gero 16:00etan joan nintzen pelikula bat ikustera nire nebarekin eta Lorearekin, "Vengadores Infinity War"  eta gero etxera joan nintzen nire tabletarekin "Raft" jolastera eta oso ondo pasatu nuen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina