2018-06-03

Nire asteburua

Atzo 9:00 etan altxatu nintzen telebista ikusteko, gero 13:30 etan bazkaldu nuen  gero torneoa neukalako.
Nire lehenengo partidua 4:45etan zen Atlheticken aurka baina galdu egin genuen. Gero 6:15etan Deustoren kontra jolastu genuen, 2-2 gelditu ginen eta azkenik 19:45etan Peña Atlhetick Santurtziren kontra jolastu genuen 2-5 irabazi egin genuen, partidu horretan gol bat sartu nuen. Ez genuen pasatu gola berajeagaitik . Partidu ondoren Basaurira joan nintzen Txaberrekin, Gorkisekin eta Pagazarekin oilaskoa jateko .Oilaskoa oso goxo zegoen eta gero kanpora joan ginen jolastera. Oso ondo pasatu nuen, gero etxera joan nintzen lo egitera.

Gaur 9:00etan nire lagunarekin joan naiz bere partiduak ikusteko. Lehenengo partidua Atlheticken aurka izan da. Beraiek galdu egin dute, gero beste bi partidu jolastu egin dute eta biak irabazi egin dute . 5. postuan gelditu dira. Gero etxera joan naiz jatera. Ekaitz handi bat egin du ni lo eginten nuen bitartean eta gero sarrera hau egin dut. Bihar berriro klasera joango naiz.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina