2017-12-27

Gabonak

Nik gabonak nire familiarekin ospatu ditut, oso ondo pasatu nuen atzo eta herenegun.
Ni nire lehengusuekin egon nintzen eta nire lehengusinari pianoa jotzen lagundu nion. 17 urte ditu eta oso ondo jotzen du, baina berak ez du jotzen pianoa, perkuzioa jotzen du eta gainera Laudioko bandan jotzen du. Ni batzuetan bera ikustera joaten naiz eta oso ondo jotzen du. Nire izekok pianoa jotzen du eta Urreta eskolan dago, lehen musikako andereñoa izan zen eta 20 urte egon zen baina orain Haur Hezkuntzan dago.

Niri Olentzerok ekarri didana hau da :

 Kasko batzuk, ere boltso bat, bi kamiseta, txaleko bat, alkandora bat,  txamarra bat eta ere soldadito baten estatua bat.

Oso polita da guztia. 

Atzo UNO kartetan jolastu nuen, oso dibertigarria da UNOan jolastea!!!!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina