2017-12-10

nire zubia

AZTEAZKENA:Ni azteazkenean etxean geratu nintzen etxerako lanak egiten playra jolasten ...


OSTEGUNA: Ni zubi onetan gauza asko egin ditut  pelicula bat ikustera joan ginen oso ondo egon zen pelicula coco deitzen zen peilicula eta gero burger king era joan nintzen eta gero etxera joan nintzen




OSTIRALA:Ni ostiralean ortik jatera joan nintzen  eta arratsaldean etxean gertu nintzen pelicula bat ikusten oso ondo egon zen pelicula eta gero ohera joan nintzen




LARUNBATA:Ni larunbat goizean etxean geratu nintzen  gero jatera joan nintzen arratsaldean boloetara jolastera joa ginen nire familia eta lagun batzuekin  ni 5 geratu nintzen oso txarto jolastu nuen baina oso ondo pasatu nuen gero ortik afaltzera joan nintzen italiano batera gero etxera joan nintzen

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina