2017-12-09

NIRE LEHENGUSINAK ETA NIRE LEHENGUSUAK

Nire lehengusina eta lehengusua Durangon bizi dira, batzuetan joaten naiz lo egitera eta bisitatzera eta haiek ere badatoz  nire etxera.Nire lehengusina Anni deitzen da, 3 urte ditu, Haur Hezkuntzan dago eta oso bihurria  eta lotsatia da. Asko jolasten dut berarekin eta maite dut asko eta berak ni. Nire lehengusua Anruei deitzen da, urte 1 dauka eta oso kukoa eta bihurria da. Ez dago Haur Hezkuntzan baina hurrengo urtean bai. Batzuetan berarekin jolasten dut eta ere bai asko maite dut.


Nire beste lehengusina eta lehengusua Santurtzin bizi dira. Batzuetan bisitatzen ditut eta haiek ere badatoz  nire etxera.Nire lehengusina Yani deitzen da, 6 urte ditu eta eskolan dago. Oso dibertigarria da, barregaria eta lotsatia. Asko gustatzen zaio Plaza koetxeko tirolina, nik asko jolasten dut berarekin eta asko maite dut.
Nire lehengusua Chen chen deitzen da 17 urte ditu eta institutoan dago. Oso altua da, teknologia asko gustatzen zaio  nire aitari bezala. Ez dut berarekin asko jolasten baina asko maite dut.

¡ASKO MAITE DITUT NIRE LEHENGUSINAK ETA LEHENGUSUAK !๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina