2017-12-07

VITORIA-GASTEIZEN

Ni atzo Vitoria-Gaisteizera joan nintzen. Hara joan nintzen jaiotza eszena bat ikustera. Ni harrituta geratu nintzen ikusi nuenean, hain erraldoia zen ezen benetazkoak ziruditen. Han zeuden gezurretako animaliak, Jesus, Maria eta Jose.
Geroago, jatetxe batera joatea jatera pentsatu genuen, orduan, hasi ginen milaka eta milaka birak ematen, baina azkenean aurkitu izan genuen gustoko jatetxe bat.
Jan eta gero, nire gurasoek kafe bat hartu zuten, eta bukatu zutenean, herria apur bat gehiago ezagutzera joan ginen.
Iluntzen hasi zenean, kotxea hartu genuen, eta Galdakaorako bidea hartu genuen.
Baina, kafetegi baten ondoan, elur mordo bat zegoen, eta nola ez, kotxea aparkatu genuen, eta elurretara joan ginen. Han nire ahizpa eta ni jolasten hasi ginen eta argazki batzuk bota genituen.

ETA OSO ONDO PASATU GENUEN !!!!
๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ’—❄❄❄❄❄❄



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina