2017-12-27

OPORRAK


Resultado de imagen de dragon ball xenoverse 2Ostiral 22an nire aitaren etxera joan nintzen, gero irakurri nuen  Abrahan Lincolni buruz liburu bat. Irakurmen interesgarria da.
Larunbatean kalera joan nintzen  futbolean jolastera nire aitarekin, Gero  Bikotean Hiru liburu pixka bat irakurri nituen.
Igandean kalera joan nintzen  futbolean jolastera,gero etxera bueltatu ninntzen Lincolnen liburua irakurtzeko.Arratsaldean biok afaria prestatu genuen,oso goxoa zegoen.
Astelehenean gosaldu eta gero pixka bat irakurri nuen eta geroago kalera joan nintzen futbolean jolastera baina oso gutxi jolastu nuen oin batean mina neukan eta.
Astearte arratsaldean Media Marketera joan nintzen nire aitarekin jolas bat erostera "Dragon ball xenoverse 2".Amaitu eta gero  zinemarantz abiatu ginen "Star Wars" ikustera.
Asteazkenean kalera joan nintzen motxila bat erostera eta euria eta haize handia zegoen.







iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina