2018-01-28

Asteburua


Resultado de imagen de zorionak iratiImagen relacionada Ni atzo ( ostirala ) eskolatik atera nintzenean nire lagun baten etxera joan nintzen. Han gauza batzuetan jolastu genuen. Ondoren gure lagun batzuei taekwondo egiten ikustera joan ginen. Oso ondo egiten zuten, ere lehiaketak zeuden, gainera diploma bat ematen zuten, txutxeak, eta domina bat ere.    Gaur esnatu naizenean gosaltzera joan naiz, ogia gurinarekin eta azukrearekin gosaldu dut. Gero haginak garbitzera joan naiz, haginak garbitu eta gero etxekolanak eta Don Quijote irakurri dut. Gero jatera joan naiz eta  Iratiren  urtebetetzea zela gogoratu dut eta opari bat egin dugu batzuen artean, batzuk bost euro eman ditugu eta opari bat erosi dute, eta beste batzuk ez. Nik bost euro eman nituen atzo, oso polita izango da seguru. Eta bihar Galdakaotik buelta bat emango dut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina