2018-01-06

OPORRAK

Resultado de imagen de dragon ball superOstiralean joan nintzen Jon Montesen urtebetetzera eta oso ondo pasatu nuen.Larunbatean joan nintzen torneo batera,galdu egin genuen baina oso ondo pasatu nuen.Gero arratsaldean egon nintzen telebista ikusten.Igandean egon nintzen nire familiarekin eta oso ondo pasatu genuen jolas batean jolastu genuen bi opari irabaziz .Astelehenean joan nintzen kalera eta gero arratsaldean ere joan nintzen kalera eta gauean ikusi nuen Dragon Ball Super.
Asteartean irakurri nuen liburu bat eta gero joan nintzen kalera eta etxera ikustera dragoan ball.       Asteartean etorri da nire lehengusina jatera eta oso ondo pasatu genuen.




























































































































































































































iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina