2018-01-06

OLENTZEROREN EGUNEAN

24aren gauean nire jatetxean afaldu
genuen familirekin gauza asko  jan genuen eta etorri ziren: nire hiru izeko,nire bi osaba,nire aitaren lagun bat eta nire lehengusuak eta lehegusinak.
Opari asko zeuden zuhaitzaren azpian eta niri oparitu didate:nire Santurtziko izekok ekarri dit egiteko gailetak,nire Durangoko izekok ekarri dit ZARAko arropa, nire Bilboko  izekok ekarri dit ere ZARAko arropak eta nire aitaren lagun batzuk ekarri didate Tutankamo puzle 3D bat eta liburuak.
Nire anaiari oparitu dioten opariak dira:nire Santurtziko izekok ekarri dio lego bat ,nire Durangoko izekok  ekarri dio ere ZARAko arropak, nire Bilboko izekok ere ekarri dio ZARAko arropak eta nire aitaren lagun batzuk MECCANO eta liburu batzuk.





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina