2018-01-08

NIRE ASTEA PARISEN

Gabonetako azken astean Parisen egon naiz eta orain kontatuko dizuet:
Resultado de imagen de PARISErrege Maguek DisneyLand Parisera joateko bidaia bat ekarri didate.
Urtarrilaren 2tik 5era DisneyLand Parisen egon nintzen, eta 6tik 7ra Parisen.
Han gauza askotan montatu nintzen baina gehien gustatu zitzaidana HyperSpace Mountain izan zen.
Atrakzio hori hiru "looping" ,hau da, hiru buelta oso 360ºak egiten zituen. Ni atrakzio horretan nire ama, aita eta ahizparekin montatu nintzen.
Gelditu ginen hotelak "Cheyenne" izena zuen, eta oso polita zen.
Beti jatetxe batean jaten genuen.
Pena bat zen tokatu zitzaigunen DisneyLand Parisetik joatea, baina Parisera joango ginen.
Parisen, Eiffel Dorrea ikusi genuen, baina horretaz aparte gauza gehiago.
OSO ONDO PASATU GENUEN

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina