2018-01-20

ESKOLA

Resultado de imagen de Escuela

Nik eskolara joan baino lehen gauza asko egiten ditut. Lehenengo jaikitzen naiz,  gero arropa janzten naiz, gero gosaltzera noa eta gero haginak garbitzen ditut( beti bi minutu edo gehiago egoten naiz aginak garbitzen). Azterketa badut pixka bat errepasatzen dut, gero liburuak motxilan sartzen ditut, zapatilak, motxila eta txamarra hartzen ditut eta nire portalera noa. Beti nire portalean Martxelo eta Leire itxaroten ditut, beti batera goaz. Autoz bagoaz 9:00etan geratzen gara eta ibiltzen bagoaz 8:50ean geratzen gara. Ia beti autoz goaz. Nik Plaza Gorriaren artean eta Plazakoetze parkearen artean bizi naiz eta Leire nire bizilaguna da, nire portal ondoan bizi da.                              Guk eskolan euskera, matematika, gizarte eta natur gure andereñoarekin egiten dugu. Hez. Fisikoa, gaztelania, euskara / bertsolaritza, ingelesa, musika eta art beste maisu edo andereñoekin egiten ditugu, eta batzuk alternatiba andereñoarekin egiten dute eta beste batzuk erligio Lolirekin. Ni erligiora noa eta gauza oso interesgarriak egiten ditugu ere ordenagailua hartzen dugu, eskulanak egiten ditugu... Gauza asko egiten ditugu. Eskolan gauza asko ikasten ditugu. Eskolan azterketak egiten ditugu. Pasaden ostiralean matematika azterketa izan genuen, lau orrialldekoak izan zen, asteartean txanelako azterketa izan genuen, ibaiak ikasteko esan zigun baina bakarrik Nafarroako ibaiak sartu ziren, ere euskeran Bizkaiko Golkoa ikasi behar genuen eta azterketan sartu zen. Ostegunean ingeleseko azterketa eta euskara ulermena izan genuen. Eta gaur, ostirala, txanelako azterketa eukingo dugu ,ibai guztiak sartuko dira, baina ni gaixorik nagoenez ez naiz eskolara joan.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina