2018-01-06

Gabon zahar eguna

Erlazionatutako irudiaGabon Zahar egunean gauza asko egin nituen. Lehenengo, goizean nire ama, aita, izekoak, lehengusina eta ahizparekin mendira joan nintzen, Janguren mendira. Jaitsi ginenean menditik gauerako gauzak erosi nituen adibidez: turutak, serpentinak, bengalak...etabar. Ondoren nire etxera jatera joan nintzen. Jan eta gero prestatu nintzen nire lagunekin San Silbestrera joateko. Lasterketan euri asko egiten zuen horregatik lasterketa bukatzean etxera joan nintzen. Etxera ailegatzerakoan hostoresko tarta bat egin nuen nire amarekin gauean jateko. Gero gauerako prestatu nintzen eta kalera joan ginen. Jan eta gero mahatsekin 12 kanpaiak ospatu genituen eta momentu horretan 2018 zen. Azkenik, terrazara atera ginen ospatzera.
  



                   Gabon zahar eguna

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina