2018-04-22

Asteburua

Resultado de imagen de cara felizAtzo goizean partidu bat euki nuen  Galdakaoren kontra izan zen. 2-2 gelditu ginen. Bero asko egiten zuen. Lehenengo partean hasi ginen galtzen 1-0. Hirugarren partean 2-1 gelditu ginen. Oso partidu ona izan zen.
Partidu ondoren beste  partidu bat ikusi genuen, Umore ona vs Monte Fuerte. 4-0 irabazi zuen Umore onak.
Arratsaldean nire lagunekin joan nintzen jolastera "Mugurura" eta gero etxera joan nintzen Sevilla-Barca ikustera telebistan ,0-5 irabazi zuen Barcak. Baina bakarrik ikusi nuen lehenengo partea eta lo egitera joan nintzen.


Gaur familiarekin elizara joago naiz laguntzera nire arreba renobatzera bataioren botoak berriztera ,hurrengo urtean jaun hartzea egingo duelako eta arratsaldean nire lagunarekin Usansolora joango naiz jolastera taldekoekin.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina