2018-04-04

Nire familiarekin

Ni nire amarekin Saloura joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen. Nire aitari giltzatako bat erosi genion eta nire bi amamei  Salou irudian idatzita zuten dedal batzuk.

Nire amamaren etxera noa, Ugaon dago eta nire lehengusua, nire osaba eta nire izeba. Gero nire lehengusina Ugaora etorri zen eta oso pozik jarri nintzen berarekin ez naizelako askotan egoten Galizia bizi delako bere aita, ama eta nebarekin. Bere neba Iker deitzen da eta ni baino txikiagoa da baina ni ez naiz asko gogoratzen berataz askotan ere ez dudalako asko ikusi. Nire izebak esaten du berak ez badu denbora berarekin egoteko lanean dagoelako nik zaindu ahal dudala ondo. Oso ondo pasatu dut nire lehengusinekin. Denbora asko egon naiz beraiekin. Baina zori txarrez nire lehengusina Galiziara joan zen autobusez. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina