2018-04-04

SALOU

Resultado de imagen de port aventura
Resultado de imagen de ferrari land
Ni asteburu honetan Saloura joan naiz eta oso ondo pasatu dut. Nire hotela Eurosalou deitzen zen eta gainera spa zeukan baina zori txarrez 16 urtetik aurrera izan behar duzu sartzeko. Oso ondo zegoen hotela. Autobusa hartu genuen Port Aventurara joateko eta atrakzio askotan montatu nintzen. Batzuk pizka bat beldurra ematen zidaten eta beste batzuk ez. Lau errusiar menditan montatu nintzen nire amarekin. Han tren bat zegoen eta txalupa batzuk ere zeuden jendea jasotzeko. 

Ikuzkisunak ere zeuden, ni Aloha Tahíti, dance Revolution, Ban Ban West, pareos en Bora Bora, eta bubblebou ikusi nuen. Oso ondo egon ziren ikuzkisunak.

Resultado de imagen de pajaro loco port aventuraResultado de imagen de betty boop

Ferrari Landera joan nintzen, baina niri hori ez zitzaidan gustatu eta ez nintzen montatu. Baina oso ondo pasatu nuen eta gainera argazki bat atera nintzen Betty Boop eta Pajaro locorekin. Oso ondo pasatu nuen han.

¡¡¡¡¡ESPERO DUT ZU ERE HARA JOATEA!!!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina