2018-04-15

nire asteburua

Resultado de imagen de telepizza galdakaoNi ostiralean Alexen urtebetetzera joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen . Bere urtebetetzea Telepizzan izan zen eta gero etxera joan nintzen eta fortnitean jolastu nuen.





Resultado de imagen de dog fox galdakao
Resultado de imagen de lezama athleticLarunbatean partidua izan nuen eta 6-4 galdu genuen. Arratsaldean Maider,Danele,Uxue eta Aioraren urtebetzea izan nuen.  Ni lehenago heldu nintzen eta merendola jan genuen.  Gero lapurrak eta polizietan jolastu genuen.



Igandean Lezamara joan nintzen eta jokalariekin egon nintzen. Lehenengo haiek  entrenatzen ikusi nituen eta gero nire anaiarekin zelai batera joan nintzen. Azkenik jokalariak kamiseta,baloia eta eskularruak sinatu zidaten.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina