2018-04-28

Maiatzako zubia

Gaur ez dut partidurik izan eta nire lehengusina ikustera joan naiz. Nire lehengusina nire  etxean geldituko da lo egitera .Lau egunetan dira jaiak eta gero berriro eskolara joango gara. Bihar parkera joango gara eguraldi ona egiten badu. Nire izeko-osabak joango dira Geronako "Can Roca" jatetxera bazkaltzera.

Eskolan kultur astea egingo dugu, Maiatzaren 2tik 4ra izango da. Guk ipuin bat kontatuko dugu          txikientzat.                                                 

Resultado de imagen de cara felizResultado de imagen de can rocaEgun honetan deskantsatuko dut nire orkatila Baskoniaren aurka jolasteko.       
                                                         EL  CELLER DE CAN ROCA!!!!!!                               





           

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina