2018-04-08

Nire oporrak

Nik oporretan oso ondo pasatu dut. Oporretako lehenengo egunetan nire lagunekin geratu nintzen patinekin ibiltzeko. Beranduago joan nintzenez leku batera egun asko egon nintzen geratzen lagunekin.

Nire gurasoek oporrak hartu zituztenean eta nire arreba ikasketa bidaiatik, Parisetik, etorri zenenan orduan bai Oreñara joan ginen.
Nire osabak eta izekok etxe bat dute han eta joan nintzen: etxekoekin, nire osabarekin, izeko eta lehengusuekin. Oreñan egun batzuk egon ginen eta gauza asko egin genituen, adibidez: Katarata batzuk ikusi genituen, mendira joan ginen...etab.
 Egun batzuk Galdakaon pasa eta gero, Katalinekin eta bere aitarekin Segoviara joan ginen 3 egun. Segovian urbidea, katedrala...etab ikusi genuen. Bigarren egunean Avilara joan ginen eta hor harresira igo ginen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina