2017-12-07

Familia

Nik nire etxean kanario bat dut eta Papapio deitzen da. Badaukat  ere kiskillak, arrain bat eta lehen txakur bat, Edurtxu zuen izena asko maite nuen, eta asko jolasten nuen berarekin txikitan.
Nire lengusinak Naroa du izena eta txakur bat du( Nur deitzen da).
Nire izeko lehen Urreta 2 eskolan zegoen musika ematen nire lagunei, urte asko egon zen, 10 edo 12 urte egon zen, baina orain Urreta 1ean dago, eta haur hezkuntza ematen du.
Nire beste izekok ere txakur bat du, Luna du izena. Asko jolasten dut berarekin oso bihurria da.
Niri asko gustatzen zait dantzatzea, irakurtzea, klarinetea jotzea...etab.
Nire lengusinari ere musika gustatzen zaio, banda batzuetan jotzen du.
Nire ama Bilbo busen egiten du lan, oso ona da autobusa eta kotxea gidatzen eta nire aita Basauriko erresidentzia batean  egiten du lan, Biskotxalden .
Nire aitite eta amama asko maite ditut,gauza asko erosten dizkidate eta beraiek ere niri maite naute.  Nire beste amama ere asko maite dut.
Guztiak maite ditut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina